Aanmelden Nieuwsbrief / Digitale enquêtes

Welkom!

Als u zich inschrijft voor de nieuwsbrief, krijgt u regelmatig zowel de nieuwsbrief als de digitale enquête via de mail toegestuurd. U bent niet verplicht de enquête in te vullen, maar er valt iedere keer wel een leuke VVV-cheque mee te verdienen en u zorgt ook nog eens dat uw stem wordt gehoord bij uw verhuurder, woonstichting Leystromen.

Vul de onderstaande velden volledig in en controleer dit nogmaals. Wij zijn blij met uw aanmelding en zullen geen 'rommel' versturen. Uiteraard voldoet Huurdersvereniging Oisterwijk aan de scherpe privacyrichtlijnen dus zijn uw gegevens bij ons veilig. Onze privacyverklaring vindt u hier: Privacyverklaring

Met vriendelijke groet,

Huurdersvereniging Oisterwijk

De Webredactie

* geeft verplicht aan
Vul hier a.u.b. uw mailadres in, controleer het goed.
Vul a.u.b. uw voornaam in
Vul hier a.u.b. uw achternaam in.

Huurdersvereniging Oisterwijk gebruikt de door u opgegeven naam en email om u op de hoogte te houden van belangrijk nieuws via de nieuwsbrief, en om uw mening te vragen via het digitale enquĂȘteformulier, waar leuke VVV-cheques mee te winnen zijn. Laat ons alstublieft weten hoe wij u mogen benaderen

Email Marketing Powered by Mailchimp